Tillbaka!

Så var jag tillbaka i Oslo, härliga hem! 
Varit en mysig helg i Stockholm, först mys med finaste Louise med familj i fredags, lagade middag, drack vin, pratade och såg idol, en sån helg jag inte ens visste hur mycket jag saknade! I lördags var det då orsaken till att jag åkte, Nuskin event, helt fantastiskt underbart, så otroligt lärorikt och peppande så det inte finns ord för det, verkligen roligt, träffade en massa människor som jag både känner sedan innan och en massa som jag kommer se massor av i framtiden. 
Säger som Pippi långstrump, "Detta har jag aldrig provat, så det klarar jag helt säkert!" Nuskin är det jag vill göra, det jag alltid kommer att ha med mig, så otroligt glad för det, och är så tacksam till Elin som fick in mig på det.
Lördagskvällen var också lugn, middag o relativt tidigt i säng, upp igår och fördrev tiden innan jag fick åka hem, väldigt trevligt det med.
Nu ska jag fixa lite o sen åka till en kompis och laga mat, så tråkigt att laga själv! Ha det så super, o är ni intresserade av Nuskin, hör av er!
 
 
Kram Cecilia<3 
16 dagar kvar till jul och 15 tills jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0