Argentina!

Då var vi på plats i Argentina då, första intryck av hostel, hmmmm.... då tänkte jag, men det blir säker super i längden hoppas vi! Saknar Chile lite, nog för att de var så enkelt där, man visste vad som va dyrt och hur det funkade, här vet vi inte de. 
Resan gick bra, häftigt att åka genom bergen, vi träffade två norrmän också, trevliga prickar! 
Annars har resan gått bra, Nattis har sovit mycket eftersom vi var ute igår, i Lydias ära eftersom vi lovade att ta en drink åt henne. Underbart eftersom vår receptionist också skulle ut, gratis transport, inträde och drinkar. Hem tidigt dock, men lika bra var nog de! 
Vi har precis ätit och nu aka vi väl sova antar ja! 
 
Tog inte så mycket kort eftersom jag glömde de medans jag satt o tittade och vart lyrisk av allt, vet inte om de är en bra eller dålig sak, nog bra för mig och dålig för er. 
 
Kram Cecilia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0