Buenos Aires

Hejsan, varit lite dålig på att uppdatera, men internetet på detta hostlet är inte de bästa tyvärr, därför det inte kommer några bilder.
Dessa dagar har varit lugna, varit ute på promenader och kollat på saker, en utekväll och lite så. Finns inte så mycket annat att göra här. Det är en superfin stad, väldigt smutsig dock, vilket gjorde mig väldigt förvånad. Trodde det skulle vara renare här än i Santiago, men detta liknar mer Valpariso, den skitigaste staden vi besökte i Chile. Folket här är inte heller lika kärleksfull som chilenare.Men jag tycker ändå om Argentina, lite svårt att förstå dem i mellanåt bara, dialekten är mycket annorlunda!
Den bästa dagen hitills har ändå varit alla ♥-dag! Jag och Nattis har varit väldigt nyttiga så vi bestämde oss för en frossardag! Blev lunch på ett italienskt ställe, sen fika på Tortoni, Buenos Aires älsta och mest kända café, inte alls så dyrt, frossade i chokladtårtor! Kvällen bjöd sedan på en cookingclass med både lokala viner och maträtter! Så nu har jag något att bjuda på där hemma! 
Spelade en omgång dam i parken med argentinska farbröder! :)
"Le, vi filmar"
Nå konstiga kängru/kanin/hare/gris liknande djur som gick lösa på zoo för att bli matade av turisterna!
 
Kram Cecilia♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0