En besvikelse med fantastisk mat!

Vår fina och underbara bergsritt som vi längtat efter är nu över! Vi som skulle vara ute i ca 7tim och se solnedhången från berget och sedan rida tillbaka till den fina och lyxiga ranchen för att äta grillat! 
Det var typ mina förväntningar, verkligheten va att vi blev hämtade två timmar efter utsatt tid i en liten buss utan stötdämpare, ut till ett litet hus på landet som de kallade sin ranch, den lyxiga poolen saknade rening, jag fick en liten ponny som inte var större än mitt gamla gotlandsruss som gick som på räls, gjorde ingenting om ingen annan gjorde de innan, och det var en skritt tur på ca 90min. Berget vi skulle upp på var lika stor som Dalhemstippen... Men det var ett otroligt fint landskap, och aasadon, grillningen var super! Men nu måste ja sova! Bilder får ni imorgon :)
 
Kram Cecilia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0