Iguazu!

Det bästa stället sen Santiago, det är otroligt fint och mysigt här, varit ute på promenad ikväll, super, avslöt sedan med en BBQ och ska snart sova eftersom vi ska upp tidigt imorgon och ta oss till vattenfallen. Det är vid dessa tillfällen jag önskar att jag reste med en pojkvän, haft en hemsk bussresa och skulle gärna vilja krypa ner vid någon. Men jag är riktigt glad att jag reser med Nattis, men de hade varit mysigt! Men jag är snart hemma igen. Om 6 dagar har vi varit borta halva tiden! Går otroligt fort. Bussresan som ja sa var inte den mysigaste, ösregnade hela resan vilket gjorde att det droppade in i bussen också, självkart! Sen var det isklatt och filten var liten och man fick ingen kudde. Och eftersom det regnade som det gjorde så blev bussen en och en halv timme försenad, men nu är vi på plats och vi har haft en supermysig kväll och ska nu krypa ner i sängen och mysa och sova gott med härliga drömmar för imorgon väntar ett fantastiskt äventyr vid ett av världens största vattenfall! Och om några dagar är vi vid kusten. Underbart! Kram Cecilia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback