Dagarna rullar på!

Jag är fortfarande sjuk, inte så hes eller ont i halsen längre utan nu är jag bara snorig... Dagen igår va mysig, vi åkte till Cucau, på södra Chiloé och mysade vid vattnet innan vi åkte hem och tog det lugnt. Lydia fick gå med Nattis hem så åkte dom på fest o jag gick och lade mig, dock utan att sova... Men jag frös inte i alla fall! Idag har det också varit väldigt lugnt, fixade lite här hemma innan Nattis o Lydia kom, då gick vi till några släktingar och åt mat på deras vis, riktigt gott! Potatisbröd virrat på en stor pinne över en brasa sen ta av de från den och lägga kött i mitten. Riktigt najs!
 
Nu ska vi se vad vi gör, jag börjar redan bli trött, men min värdmamma tvingar mig knapra en massa piller också så de ska nog bli bra de där! Lovar att ja kommer va frisk när ja åker härifrån! 
 
Kram Cecilia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0