Den va fake!

Vill börja med att berätta att min tatuering var fejk, som min kompis sa, jag är ju allergisk mot bin, varför skulle jag då tatuera det? Fast han sa de lite mer elakt och med fler svordomar då han hatar tatueringar, men ni fattar poängen! 
Jag mår mycket bättre, nu är jag mest snorig bara, och som sa ja, skulle va bra tills jag åker, åker imorgon. Och det känns ju kul, kommer hit och är sjuk, åker härifrån frisk och lämnar de andra förkylda, snäll jag är, men de fick té i alla fall :)
Igår när vi gick runt på plaza och degade så kom en dam fram till oss och frågade om vi snackade engelska för hon ville ha några besökare till sin engelakakurs som hon skulle ha två timmar senare, vi hade inget bättre för oss och tackade självklart ja! Det var riktigt roligt och två av eleverna gick sedan med oss till vår favoritrestaurang och åt mat innan vi fortsatte ner till hamnen och tog oss ett par drinkar och lyssnade på musik, exakt en sån kväll jag kände för, och vi pratade bara engelska så Lydia förstod hon också vilket hon njöt av. 
Idag ska jag träffa mina kompisar som blir i sista minuten då de trodde jag skulle atanna i tre veckor (av någon anledning?)
 
Toppen av smarthet!
 
Kram Cecilia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0