Första dagen avklarad!

Vi lever än, inte blivit rånade, gjort av med onödiga pengar men inte köp något förutom mat typ... resan gick som sagt bra, förutom att jag lyckades bli sjuk, men tur att de var under resan för nu börjar jag må bättre igen! Dagen har gått långsamt ibland o ibland suuper fort! Vi fick som tur var lämna våra väskor på kontoret och byta om! Blev att gå runt o titta på saker, det är.riktigt roligt hur mycket jag kommer ihåg! efter in-checkningen tog ci de lugnt, badade i vår utomhuspool på taket och efter de packa om så åker vi vidare till Valpariso imorgon!
Ikväll var vi på middag ihop med en kompis från Chiloé samt en kompis till honom, när vi kom.hem bokade vi hotell och nu håller jag på.och somna...
 
 Kram Cecilia♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0