Haha!

Vilka fina flickor jag har! Ber mig att gå o lägga mig en stund så att vi kan gå ut ikväll, dom va super taggade men jag sover inge bra så jag va inte så sugen, men vi sa de atg om ja sover en stund kanske de blir bättre så vi bestämde att de skulle väcka mig halv 1 så skulle vi gå strax efter. Vaknar med ett ryck när tjejen över mig tappar sin telefon i golvet, kollar då klockan och den är halv 2, undrade då hur detta kunde ske, vart besvilen för atg de gått utan mig så jag går upp, och där ligger dem! I sina sängar! Lydia vaknar o ja frågar va som hände, nej de hade suttit under taket ute i ösregnet och lyssnat på musik och haft de riktigt mysigt lät de som, sen vart de trötta o ville inte gå ut. Men hade dom inte sagt att vi skulle ut så hade jag ju inte gått o lagt mig, nu är ja ju inte trött! De bara skrattade o sa godnatt. Vilka fina brudar ja reser med^^
 
God natt
Kram Cecilia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0