Hektiska dagar eller?

Vart tog tiden vägen, hade en helv vecka på mig och nu ska jag åka imorgon? De va väl nyår igår?! Uppenbarligen inte... Nu är det dags i alla fall! Det sista ska ännu fixas, men det får bli imorgon, flyger från Gotland till Arlanda så ingen stress och jag kommer på plats på en gång! Underbart!
Har bokat hotell på både Arlanda och första natten i Santiago, vi ska bo på Rest&Fly som ligger vid typ terminal 2 om jag inte minns fel, vilket är väldigt bra då vi ska gå på där! Vi bor tre stycken, har köpt frukost kuponger som vi kan använda efter säkerhetskontrollen, så skönt eftersom det kommer bli tidigt! 
Första natten i Santiago ska vi bo på ett hotell som heter Personal Aparts Bellas Artes, ett mysigt lägenhetshotell som ligger väldigt centalt, vi bodde i samma område och i samma kedja, Bella Artes, när vi var där!
 
Nu är det dags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0