Husarest

Idag har det varit segt, fast är väldigt överraskad av hur fort tiden har gått! Har praktiskt taget legat på sängen heela dagen, har nämnligen ont i mina smalben, och de sa att med överansträngning kunde jag få benhinneinflamation, så lugnt är vad jag har gjort idag! Tack Anders för att du lärde mig hur jag la in filmer på telefonen! De var användbara idag eftersom jag inte klarade av att Lydia och Nattis skulle sitta här med mig så de gick ut och gjorde stan, köpte hem värksalva till mig vilket var väldigt användbart! Så, ikväll blir det att gå med mina fina lila gympadojjor på krogen, det är en samlingsfest för flera hostel så det ska bli skojj! 
Ikväll hade vi även pannkakskväll, fick flera kommentarer om att det var frukost och inte middag! Men det är det va de för oss! De hade bara ingen fläckt så håret stinker matos...
De sa att man inte kunde andas genom näsan med tungan utanför munnen, Lydia kunde!
 
Nu ska vi vidare! Puss och kram!
Kram Cecilia♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag kan också!! Hehe

2014-01-16 @ 01:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0