Kalagen

Det är namnet på vårt fantastiska hostel! Vi träffade ett gäng trevliga australienare ikväll, följde med dem ut plus ett gäng från hostlet, men de slöt med att det bara vsr vi tre och två av dem kvar, Hugo och Nick. du kan va lugn mamma, jag höll koll på vad jag både drack och fick hela kvällen! 
Så där satt vi ett tag och fördrev tiden lite tills vi skulle gå till en klubb, men det händw precis samma sak som förra gången, fast med öl, e  av dem, Hugo, spillde sin öl i mitt knä... vi sa att vi kunde gå ut ändå för det torkar, då va de Nicks tur... sist va de en gång Nattis som spillde och en Lydia... 
Idag har vi tagit de lugnt samtidigt som vi hunnit med massa, varit och kollat på den stora blomsterklockan, flyttat och haft det allmänt undetbart! Lagade mat själva gjorde vi ikväll också, så fick vi lite användbara tips från andra personer på hostlet vad man kunde göra! Detta kommer bli awsome!
 
Frukost på sängen!
Fotografering vid klockan!
Mitt egna lilla skåp! 
 
Godnatt 
Kram Cecilia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0