På plats!

Allt igår gick väldigt smidigt, resan tog 6 och en halv timme.och vi hoppade av i Coquimbo istället för la Serena eftersom det är här min kompis Felipes familj bor :) Jag har aldrig träffat dem eller pratat med dem men det känns ändå som om jag alltid känt dem hur länge som helst!
Det blev en snabb rundtur igår här i Coquimbo föe att kolla lite hur staden var uppbyggd, sen åkte vi hem till huset och tog det lite lugnt medans Felipes mamma lagade.mat, massor med mat! Det blev grillat, när vi alla tre ätit oss proppade så tog hon fram efterätten som jag och Nattis glömt att de alltid äter... var praktiskt taget som att rulla därifrån. 
Efter maten gick vi en promenad ner till stranden och tittade, allt var så lugnt och skönt, inte en massa rörelse och ljud, och vattnet var helt lugnt. 
Efter de gick vi hem och jag han knappt lägga mig innan jag sov! 
 
 
Kram Cecilia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0