Pulgas!

Snacka om fullt upp, heela tiden... Vi somnade kl 5 imorse, och Nattis får upp oss kl 10, frukost och sedan började allt, hitta stället att ta ut pengar, köpa vatten, smörja in sig och hitta på vad vi ska göra, det blev att mötas upp med Bruno och gå ner till hamnen och paddla kajak, efter det tog vi bussen lite längre bort i en annan hamn där vi åt mat, blir jag sjuk nu så är det därför! Men Bruno ville att vi skulle äta där för det var ett bra lokalt ställe, i huvudsak till lokalbefolkningen. Efter det så kom nattens festligheter ifatt oss och vi blev supertrötta, så vi tog oss till stranden för att sova en liten stund! Fantastiskt skönt att somna i solen! Problemet var ju bara att nu ikväll ser jag vaft jag missat att smöra in mig, hårfästet och i tinningen, fina rand! ;)
Ikväll var vi ute och åt på en restaurang som påminner extremt mycket om vårt stammisställe i Castro! Hur mysigt som helst :)
Efter massor av skrattanfall så ska vi nu sova eftersom det står surfning på schemat imorgon! Natti natt!
 
Kram Cecilia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0