Stranden nästa!

 
Kvällen igår blev väldigt bra! De första stället vi gick till var uselt, de va en fest enbart för folk från hostel, rätt värdelöst eftersom typ ingen va där. Men vi hade ju självklart killen som driver hostlet med oss så han tog oss från kalagen hostel till en annan fest vid stranden, och den var underbar! Och eftersom vi hade på oss våra band och han kände ägaren fick vi gå in gratis, och så fick vi vipband! På de stället kände jag mig genast lite för ledigt klädd, och i alla fall för vip delen... hade ju gympadpjjor på mig! Men de vart bra ändå! På de andra stället var jag nästan för fint klädd istället. 
När vi skulle hem igen så fick vi gå ner till stranden och doppa fötterna, ur mysigt! Sen hade vi utsikt över det fina upplysta Valparaiso, super härligt! Skönt att gå ut med gympadojjor!
 
Kram Cecilia!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0