Underbara men hemska värld!

Jaha... då var det dags igen, imorgon åker vi, med både glädje och sorg, glädje för att få ha träffat dessa människor igen och för att få fortsätta mitt äventyr, sorg för att jag gärna hade stannat lite längre! 
Dagen har varit som alla andra, alldeles för kort, vi gick en stund på stan innan vi åkte hem och letade hostel i Pucon, vårt nästa resmål, och fixade med lite saker innan vi drog ner till centrum igen för att träffa mina söta små vänner! Underbara varelser! Dom tjänar 2000:- i månaden, och dom jobbar både heltid och övertid, 2000:-?!?! Det är sjukt lite. 
Bakade kladdkaka ikväll också, "Gud så gott!" Sa Lydia, de andra log och försökte dölja sina miner, vi bakade till och med med svensk kakao, men en tyckte om det och blev superglad för receptet och för att vi lämnade kvar resten av kakaon, det är ju ett bra betyg tycker jag! 
Nu är jag färdigpackad och ska för sista natten krypa ner i min säng! Godnatt!
 
Papi vilar middag!
 
Kram Cecilia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0