Illamående!

Jag blir helt störd på en del människor, men nu har jag i alla fall hittat den som tar priset, fisatan för denna människa! Hur vårt är det att säga "Jag vill inte att vi pratar längre" Inte så värst, eller, lättare sagt än gjort, vi har sagt så många gånger, men funkar sällan eftersom vi vill ha varandra i varandras liv, men denna gång tog han priset, maken på elakheter och idioti får man leta efter, känner mig illamående av tanken på honom, man kan säga vissa saker, men här finns det tydligen ingen gräns, vet inte vad jag mer ska säga än "Hej då, du har just visat varför jag INTE ska ha dig i mitt liv!" Finns nog inte så mycket mer, men nu slipper jag det i alla fall. Idiot.
 
Tack och hej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0