En annan solig dag!

Nu är jag officiellt medlem på ett gym, känns riktigt bra, första gången, och alltid när de kommer till "den första" av något så är en person alltid närvarande, han o jag hade många "första", va ett tag sedan vi pratade, och det är verkligen alltid roligt att prata med honom! En person jag hoppas kommer finnas i mitt liv länge!
 
Efter gymmet så träffade jag en tjejkompis, inte träffat henne sedan innan jag drog till Norge, och det är snart ett år sedan! Så vi lunchade, gick en sväng på stan innan vi åkte till hennes lägenhet, inte kollat på den innan, och hon har bott där i snart 3 år... Så ja, vi ses inte så ofta, men det roliga med riktigt bra vänner är att det kan gå väldigt lång tid mellan det att man ses och varje gång känns som om det var igår man sågs senast. Underbart, som allt annat idag, det har varit en bra dag idag.
 
Solen är uppe ett par timmar till, så ska ut o rida lite senare hade jag tänkt mig!
Ha en trevlig kväll!
 
 
Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0