Kul?

Ett år sedan idag, ett år sedan balen, en av de bästa dagarna i mitt liv, kände mig så vacker! Var där inne och kollade på årets bal, så otroligt fina alla var, fick lite nostalgi av att vilja gå igen! 
Men sen till de dåliga, vissa bilder och vissa vinklar borde inte existera inom fotovärlden, långklänning passar inte med svullen mage! Och de finns inte en chans i världen att den kameran missade de! Ser ut som ett svullo, inte den bästa bilden tagen på mig, men men, måste finnas dåliga så de ska kunna finnas bra!
Men hatade den bilden, shit! 
Så nu laddar ja upp en fin bild från förra året med min fantastiska baldejt Sebastian!
 
Kram Cecilia<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0