Lustigt!

 
Jag har tagit det första steget till att gå ner kilona jag gick upp under min resa, hade ett möte idag med itriim, tänkte att jag kanske också skulle prova det alla snackar om, men de kunde tyvärr inte hjälpa mig eftersom jag åker till Norge i höst och man va tvungen att vara där i minst ett år, tyvärr, men har ett nytt möte inbokat imorgon för att prata om träning istället samt hur man ska tänka runt mat, hur och vad man ska ändra på. Det kändes riktigt bra, känner på mig att detta kommer gå lika bra som för ett år sedan! 
 
Sen ringde min chilenska bror igår, det är lustigt hur någon som befinner sig tusentals mil ifrån mig kan få mig att må bättre än någon som är precis brevid. Men de var ett tag sedan jag pratade med honom så de var roligt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0