Midsommar♡

 
Jag hade hoppats på att min dator skulle funka nu så jag kunde blogga från den, men den ville inte nu heller. Tydligen, enligt min duktiga it-teckniker så är nätverkskortet trasigt, så kan kunde laga den först på måndag, me bättre sent än aldrig. Annars får jag skaffa ny.
Men midsommar då, de var riktigt trevligt, men när klockan va 10 var ja såå trött, hade varit en lång dag, det är lustigt hur man förbereder sig så mycket för en kväll och när väl kvällen är där så är man trött, men va spelade de för roll, gosa ner sig i filten i soffan och lyssna på allas tokigheter! Så det var en riktigt lyckad kväll, och jag måste få skryta lite, jag gjorde en supergod potatissallad! Och en väldigt fina desserter, en cheesecake och en paj, blev riktigt bra! Var även en bra gäst som lagade pannkakor till de som sov över. 
Annars idag tar jag det lugnt, inte jobbat mycket denna vecka, men har varit fulltupp ändå, så nu tar jag det lugbt tills jag ska jobba ikväll kl 17.30!
 
 
Kram Cecilia♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0