Woop Woop!

Kom hem sent igår, och för första gången på länge var det nästan så att jag kunde somna direkt, blev en snutt på en disneyfilm, men sen var jag så trött så jag somnade! Fast samtidigt var kl efter 2 då, den tiden jag nu har som läggdags, så kanske inte var så konstigt.

Börjar inte förens kl 5 idag så hade hoppats på fint väder så jag kunde rida eller glassa i solen, men de sket sig, och på det så hade jag glömt att jag var bjuden på studentmiddag hos Konrad, snäll jag är. Men men, nu ska här möbleras om och måla lite! Ha de så gott!
 
Kram Cecilia<3
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Tusen tack, älskade Cecilia! Längtar efter dig och din ö :)

2014-06-24 @ 20:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0