23 dagar

Jag längtar efter min dator massor! Vill bara ladda upp alla fina bilder så att ni kan få se! Saltöknen var otrolig, fattar inte ens att något sådant kan existera. När vi kom tillbaka till La Paz så fixade vi lite saker vi ville ha innan vi slumrade till för att samla krafter inför festen som vårt Hostel, Loki, hade. Underbart, slöt dock med att jag var utklädd till en pirat och dansade på baren... Men det var roligt! Blev upp tidigt dagen efter eftersom vi skulle boka death road inför söndagen, även de helt otroligt, går inte ens att beskriva i ett blogginlägg så sök på google! En av höjdpunkterna under resan faktiskt. sittande på en cykel i nedförsbacke offroad med stup upp till 800m på ena sidan utan räcke!
När vi kom tillbaka till La Paz så var det bara att dra sig till mötesplatsen och vår tre veckorstur har nu börjat! Så befinner mig nu i Puno, Peru :)
Och juste! I lördagskväll var vi och åt på ett café för 3gången och ägaren bjöd med oss på sin kompis bröllop! Så i lördagskväll var vi även på ett bolivianskt bröllop! Helt underbart. Nu ska jag sova för vi ska till de "Flytande Öarna" imorgon, och bo i familjer en natt!

Kram Cecilia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0