Att flyga är ju alltid skojj!

Vi ska ju till Bolivia nu, vi ska lämna det soliga och fina Rio och åka till La Paz som har samma klimat som Sverige, så blir på med långbyxor och tröjor igen, inget vandrande med en sarong runt höfterna och bara bikiniöverdel, det har varit skönt med en sån värme! Men dock har ju Bolivia annat att erbjuda oss backpackers! För två dagar sedan när vi hade svårt att bestämma oss vad vi skulle göra så blev det att åka till Jesus, hur fint som helst, men otroligt högt! Önskar verkligen att jag hade min gamla mobil nu så att jag kunde ladda upp alla fina och underbara bilder! 
Igår blev det att bara vara på stranden, den kända Copacabana, som jag inte tyckte va så fin som alla säger, mycket finare på andra sidan vid Ipanema!
Idag fick jag gå upp tidigt eftersom det hade kört ihop sig med våra flygbiljetter, men det ordnade sig tillslut! Sen blev det att möta upp våra underbara candadensare och steka på stranden! IKväll, sista kvällen i Rio så blir det utgång, upp tidigt imorgon igen för att njuta det sista på stranden!
 
Kram Cecilia!
 
Och på tal om något annat! Vi höll på att bli rånade idag igen, men denna gång på mat! Vi satt på en strandrestaurang och det kom en kille och skulle sno vår mat! Sa nej, uppenbart, men han vägrade ge sig, matarg som jag är så puttade jag bort honom, då började han kalla oss horor och SPOTTADE på oss! 
Allt händer i Sydamerika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0