Bolivia levererar!

Ja vad ska man säga, lämnade Brasiliens 36 grader och kom till Bolivias 6 grader! Så lite svalare här, men det funkar det också. Vi befinner oss i La Paz som ligger 4100m ovanför havsytan så det är lite små jobbigt att andas, vi bor på andra våningen och det känns som om vi sprungit 300m av att bara gå upp för den trappan. Underbart är det ju att frukosten och baren är på den översta våningen, våning sju! Utan hiss dessutom. Men det är okej, lättare nu än första dagen. Sängarna är fantastiska och vi har kloka täcken! Så här lider ingen nöd, vi var även ute och åt middag för 32 kr fick två st med mat och dryck :)
Så det är otroligt billigt!
Idag så ska vi checka ut eftersom vi ska ta en dagstur till saltöknen ikväll, ska bli så häftigt! Vi kommer tillbaka på fredag och blir kvar två nätter till innan vi påbörjar våran tre veckorstur på söndag, de sista tre veckorna innan jag kommer hem igen!
Och jag vill även i detta inlägg tacka min fina vän Cecilia Johansson som skriver detta åt mig eftersom det är kasst internet på hostlet så kommer inte in på bloggen.
Men fina Cilla hjälper mig med detta! Tack Hörs snart igen, Kram Cecilia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0