Carnaval Baby!

Stunden vi väntat på har kommit! Karnevalen! än så länge är det en fröjd, Killarna är utklädda till tjejer, strippor mera, så dansar dom runt på gatan, vi var på vårat första party idag, streetparty, det största under hela veckan, heeelt underbart, och hur mycket människor som helst, och tydligen så ska man kyssas mycket, så de flesta gick runt o kysste varandra, riktigt mysigt om jag får säga det själv!
Vi skulle gå på ett maskeradparty ikväll också men det orkade vi inte eftersom vi ska på ett poolparty imorgon, va antingen festa hela natten eller hela dagen imorgon, och alla de roliga härifran ska festa imorgon så då gor vi de me, mycket billigare också eftersom vi var tvungna att köpa utklädningsgrejjer annars och inträdet var riktigt dyrt, imorgon är det inte ens havla! Så dessa dagar kommer bli fest, fest,fest och fest, och vi ska försöka klämma in lite strand också!
Och på tal om något annat, jag är glad att jag aldrig haft något problem med finnar, för de ser ut som om jag har det nu, var orolig att jag skulle bli uppäten i Iguazu, men det är här det är värst! Inga som är stora och varma som i Buenos Aires men det är små små och överallt!
 
Nu ska jag sova och ladda upp for imorgon, och ska se om jag kan få upp någon bild, men kan bara ladda upp dem jag först lagt ut på en sida som heter Instagram...
 
Kram Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0