Varför åka hem?

Nu ska jag ju åka hem, det är ju redan bokat o betalt, och bestämt för den delen. Men jag hade gärna stannat här i Rio ett tag till, det är underbart! Soligt och varmt, massor med roliga affärer, vi har varit här i några dagar redan och vi har inte ens hunnit med en bråkdel! Hur ska detta gå! Inte har vi heller någon biljett till Bolivia, som vi borde ha skaffat men de har vi inte, än, inte än, men snart! Vi shoppade lite igår, det enda jag köpte som jag sagt att ja skulle ha var en väska och ett par byxor, allt de andra kan man ju diskutera! Men fina saker var det i alla fall! Idag ska vi se ifall vi drar till Jesus eller om vi spar det till imorgon och går på marknad idag istället och sen drar till centrum för att köpa en resväska till, som vi verkligen behöver!
Annars då, min mamma sa att de flyttat ner i flygen hemma för att de håller på att göra om vardagsrummet? Det hade jag inte väntat mig, men det var behövligt och ska bli roligt och se hur det blir!
Det var väl typ det enda jag hade på hjärtat just nu så får jag informera senare om vad det blev gjort idag!

Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0