Gör om gör rätt

Vart börjar man ta dag i saker som gått för långt, hur ändrar man saker man gjort eller sagt, fast ännu bättre är ju att bara gå vidare ifrån vad som hänt och jobba framåt, men vems råd ska man ta, jag är helt vilsen.
Känner mig lite som en sån där drake man hade när man var liten som oftast blåste bort, jag känner mig lite som en sån, vet inte riktigt vart jag hör hemma eller vad jag ska göra, vill bara knyta fast snöret någonstans och stanna där ett tag, planerar ju redan nästa tripp från Sverige, eller, från Gotland. En av orsakerna att man hade någon som höll om en, de hårda kramarna blev lite som klister som fixade alla bitarna på plats, för ett ögonblick visste jag precis vad jag ville och vad som skulle hända denna sommar, men sen försvann de och jag vet inte längre vart jag står om de skulle komma upp. Sommaren har inte ens börjat och jag längtar redan bort, bort från allt. Men man kan inte springa från sina problem. Bara att ta tag i det, gör om gör rätt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0