Sista kvällen som 19åring!

Är jag taggad, nej, ska bli kul att få hit en massa människor men annars kan jag ju inte säga att de känns något speciellt, de enda min mamma sa, för jag har lite ärenden in till stan imorgon, de va att hon ville att jag skulle gå på systemet för henne... och här gar jag planerat en massa om att jag absolut inte ska gå på systemet på min födelsedag för de är lite överdrivet enligt mig, men men, kanske kan slippa och isf åka in senare i veckan. 
Så idag, min sista dag som 19 så har jag varit barnvakt, städat den nya uteplatsen och sedan bakat, massor, och gjort smörgåstårtor, plus en massa annat, men detta var nog min mest effektiva dag sedan jag kom hem, helt otroligt, multitask hela dagen! 
Men nu kryper vi ner i sängen jag och min katt för att sova! Upp tidigt imorgon, massor står på schemat!
 
Kram Cecilia<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0