Sommaren sätter igång, en dag i taget!

Mycket som händer, för första gången på länge kan jag greppa lite igen, varit lite mycket ett tag nu, men tog tag i det som behövdes ändras och nu känns det bättre! Blev utbjuden på lunch i måndags, va ett tag sedan, vi fikade efter i väntan på några kompisar. Var en trevlig eftermiddag, såna jag gärna har fler av! 
Börjar jobba heltid nu också, på Scandic hotell som servitris, kvällstid, både bra och dåligt, det bra är att jag kan njuta av solen på dagen och äter middag på jobbet, det negativa är att jag har svårt att varva ner på kvällen, så ikväll blev det en omväg hem så jag kunde gå en promenad, en kopp kaffe, men den var ju helt onödig, med tanke på att klockan är halv 3 och jag är ännu vaken, nästa gång kommer jag tacka nej till kaffe efter kl 12! 
Men nu ska jag sova, eller försöka, Nattis kommer imorgon och ska provsmaka dagens "prova på", provade att baka Chaicupecakes idag. Får höra vad hon säger imorgon!
 
Godnatt Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0