Exakt en månad!

Det börjar närma sig jul nu, Johanna och jag har varit på IKEA ikväll och skulle köpa lite julsaker, kan ju säga som så att de inte hade något... Men ja, vi fick en ljusslinga och en stjärna i alla fall! Så jag är nöjd ändå, så får man ju ändå gå och sukta efter att få åka dit o handla för att inreda mitt framtida hem, Älskar IKEA<3
Men det fick mig även att tänka, bland alla dekorerade rum och julmusik, vad jag längtar efter mest, och hur sorligt det än låter så är det Tuffe, min tjocka svarta katt, att få sova med honom, ligga kvar lite extra i sängen för att han ligger så mysigt brevid, det längtar jag efter! Inte fått sova med honom på så otroligt länge så det skulle vara magiskt att få göra det nu, snart så, nu är det mindre än en månad kvar.
 
En månad kvar innan jag får krama om honom!
 
Kram Cecilia<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0