Gaybar!

Min rumskompis jobbar på en restaurang inne i centrum som på kvällarna blir en gaybar, vi var där på happy Thursday i förrgår, dom har extrapris på drinkar och shots, otroligt roligt! Man känner inte sig så pressad på att göra ett intryck på folk eftersom man inte kan ragga på någon, men det var ju dock folk som raggade på en själv, tjejer denna gång, vilket jag inte först fattade, tänkte inte på det, utan umgicks bara, så när hennes telefon togs fram och hon frågade om mitt nummer blev jag helt ställd! Men så otroligt smickrad självklart! Fick även några nya kompisar, tydligen har jag fint hår, snälla ögon och att jag ser ut som Mia Skäringer var ju helt underbart! 
Nu ladda upp för gymmet och sedan utgång ikväll! Ha de bra
 
 
Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0