Hemma igen!

Hade några fantastiska dagar på Gotland! Fest, mys och massor med Kärlek! Men nu är jag tillbaka i vardagaen och får bita ihop och ta mig igenom dagarna med ett leende, jag menar, jag fick med mig den finaste och mest underbara människan på planeten, hade hon varit en kille så hade jag friat! Så vi Nattis och jag har haft några fina dagar här i Oslo, och det har hänt massor! Fullfart hela tiden, ikväll ska vi dricka upp det som är kvar av vårt vin sen ska vi mysa ner oss i sängen och se en film. 
Har verkligen fått vädra mitt huvud, livet blir lite skarpare när man får prata med henne, hon sätter sånt jag tänker och funderar på i ett perspektiv som jag behöver se och förstå.
Imorgon åker hon hem och Johanna jobbar sent, själv ska jag ha en vit helg, inte haft det på flera månader nu... Känns lite sorligt när jag tänker på det, men imorgon ska jag fika med en kompis sen mysa ner mig i sängen och bara vara själv! 
 
Var vid Operahuset idag, träffade en ny kompis, Rudolf, tydligen är det min nya pojkvän!
 
Så trevlig Fredag!
Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0