Min ledstjärna och vän ♥

Ensam på första gången på väldigt länge, får nu blicka tillbaka på vad som hänt den senaste veckan, varit hemma, för exakt en vecka sedan var jag tillsammans med min trio och vi gjorde oss iordning för en kväll på stan, oförglömlig på många sätt, bra och dåliga. För några dagar sedan hade jag en roadtrip med kvinnan i mitt liv, hon som förstår mig bäst, som är stark för alla andra så hon ofta glömmer bort sig själv, en person jag ser upp till, som jag försöker visa hur otroligt fantastisk hon är, få henne att se att hon aldrig kommer att stå ensam, och att jag uppskattar henne, varje sekund av mitt liv. Vi måste inte prata varje dag eller ses hela tiden, men när vi väl gör det så är de som om vi aldrig var ifrån varandra till att börja med! Den enda jag inte kan gå emot utan måste springa så jag når fram till henne fortare! Dömmer aldrig och ifrågasätter aldrig, utan stöttar en i ens val och värderingar. Hon är och kommer alltid vara en del av mitt hjärta, och jag önskar att hon försår de!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0