Tredje dagen och veckan är snart slut!

Nu är jag nästan klar med första veckan! Underbart!!! Idag har varit en konstig dag, Kom iväg i tid, gjorde första besöket och skulle sedan till Prinsens gate i Moss, problemet var bara att jag glömde att kolla på gpsen att det blev moss, men de gjorde jag inte, och de stod inte moss, de stod Oslo, Prinsens gate i Oslo är en av gatorna i centrums centrum! Snacka om paniken som uppstod när jag sedan snurrade över jernbanetorget och hade panik! Tog mig lite mer än en timme att ta mig där ifrån, på grund av alla köer i centrum. Så jag kom iväg till resten väldigt sent, och dit jag skulle under dagen tar en stund att köra. Så idag var jag hemma klockan 19! Underbart!
Men min underbara sambo stod med maten redo och ett varmt leende, lyckliga jag! Sen all kredd till min fina pojke Elias som fick mig på bra humör imorse när dagen inte såg annat än dyster ut! Tack älskling, massor med kärlek till dig! <3
 
Nu ska vi ha pms kväll, kärleksfilm och glass! Peace out
 
Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0