Världens bästa sambo!

Jag borde få ett pris på världens bästa sambo. Eller, i alla fall bästa kompisen dagen efter eftersom det inte var första gången idag. Har ju för vana att väcka mina kompisar dagen efter med en pannkaksfrukost, och det blev det idag också, brukar ju göra det ändå ibland, men speciellt dagen efter! Johanna blev super glad! Hon gör mig så lycklig, så jag vill ju självklart göra henne lycklig också! 
Utekvällen igår var otroligt rolig, gick först till en bar, Gudrun, Gudrun blev uppkallat efter ägarens bästa vän, och bästa vännen är en frisör, som jobbar på Gotland, bor i Dalhem, min pappa klipper sig där och hon hade då sagt till min pappa att jag borde gå dit, eftersom det är en bar som är uppkallad efter henne, så där vad jag igår! Träffade även Emma och Sandra, ett tvillingpar som jag jobbade med förra året! Underbara flickor. Efter Gudrun drog vi till en annan klubb, tydligen 25års gräns, dörrvakten bara kollade på mitt lägg o släppte in mig, visste inte då att det var åldersgräns, det fick jag veta ett stycke senare när det visade sig att några i vårt sällskap inte kom in!
Men det var en rolig kväll i alla fall, resten av dagen blir det bara slappande och mysande och sedan tillbaka till jobbet imorrn! 
 
 
Kram Cecilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0