Vilken Jävla Sommar!

Detta år har nog varit det bästa och mest omtumlande året i mitt liv! De som jag trodde stod mig närmast visade sig  vara något helt annat, mer energitjuvar än vänner, så ut med det gamla och in med det nya, fick jobb på Scandic hotell och träffade där människor som är mer kopior av mig själv, som jag kan känna mig mer som Cecilia med, och det visade sig att jag gillade Cecilia, så henne ska jag fortsätta vara. Så några fler keepers fick jag, alltid ledsamt att göra slut med kompisar, men nu i efterhand var det värt det. 
Träffat en massa nytt folk, inte en lugn vecka har funnits under hela sommaren! 
Så har funnits så kallade "KLICK!" hos några av tjejkompisarna och hos en kille, var säker på att jag gillade någon, men det visade ju sig vara helt åt skogen! 
Åker till Norge och kunde träffa en kompis för skulle aldrig tycka om människan, han va ju en dålig kille! Jo, sug på den du! Samma där, sa bara "KLICK!" Men men, det är värt vartenda överhoppat hjärtslag! 
 
Nu ska jag fortsätta packa, lasset går till Oslo lördagsmorgon! 
 
 
Kram Cecilia<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0